Fyrste boka frå Historielaget:
EIT PRAKTVERK
Etter tre års systematisk arbeid og ei lang rad møter og intervju la Historielaget sin bokkomitè fram resultatet i ei samling på Rindvang torsdag 12.august, boka "Bureising i Heidal". At heile 70-80 personar var møtt fram, syner at interessa for bokprosjektet er svært stor. Bøkene gjekk da også raskt unna etter møtet.
Komitèen -og laget- har all grunn til å vera stolte av boka, som er den fyrste i sitt slag frå Historielaget.
La oss vona at nye friviljuge vil ta på seg å fronte liknande prosjekt i åra som kjem. Det er nok av interessante emner i Heidalen.

Boka er på rundt 160 sider og inneheld ei mengd bilete og kart, artige historier og omtale av kvart enkelt bruk og eigarane.

Det er nå høve til å få kjøpt boka direkte frå Historielaget ved å sende ein epost til Gustav Ekre: Klikk her !
- eller eit vanleg brev til GUSTAV EKRE,
Heidalsvegen 1765, 2676 HEIDAL.

Prisen er kr. 200,- + kr. 75,- til pakking og porto. Bestiller du to bøker samstundes, t.d. Årboka "I Heidalè" i tillegg, så går dei i same pakka og med porto som for ei bok.
" - skildrar ei nær historie som fekk
avgjerande verdi for mange. Opplaget
på 700 kan vise seg å bli i minste laget..."

Avisene si omtale av boka - Klikk her!